poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Moje pierwsze wyzwanie:)

Mam dzisiaj do podzielenia się z wami karteczką stworzoną specjalnie na wyzwanie UHK Gallery (http://uhkgallery-inspiracje.blogspot.com/2011/08/wyzwanie-3.html) "Raz,dwa, trzy -JAGABA patrzy".
Wystarczyło użyć cyferki co też właśnie uczyniłam:) Coś mnie wzięło na mój ukochany turkusik więc taka też wyzwaniowa kolorystyka. To moje pierwsze uczestnictwo w jakimkolwiek wyzwaniu toteż jestem lekko podekscytowana:))) Pozdrawiam cieplutko i prezentuję karteczkę.
I want to share a card which I made especially for the UHK challenge "Raz, dwa, trzy-JAGABA patrzy". All I had to do was to add a number in the card, which I certainly did. I felt like turquoise today so of course that's the colour I used for my card. It's my fisrt challenge ever so I feel little excited. Hugs to you all and here it is-my card:)
 



1 komentarz:

  1. lubię łączyć turkus z brązem,pięknie to wygląda!!
    Karteczka urocza:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)))

    OdpowiedzUsuń