poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Odrobina miłości:) /A bit of love:)

Dzisiaj chcę się z wami podzielić karteczką iście walentynkową:) Chociaż to właśnie święto nie należy do moich ulubionych to karteczka myślę jak najbardziej pasuje:) A tak sobie myślę, że skoro "Lejdis" miały sylwestra w wakacje to na moim blogu mogą być sierpniowe walentynki:) Karteczka natchniona nowymi zakupkami:) Serduszkowy papierek, kochliwy stempelek no i chęć wypróbowania różyczki:) z Pasji Kati (tutaj)za co bardzo dziękuję:) W finale wyszło coś takiego:
Today I'd like to share with you a valentine card:) Although it's not my favourite holiday I think that the card suits perfectly for this occasion. I think that if in the "Lejdis" movie the girls could have New Years Eve in summer, I can have Valentines on my blog in August:)The card was created with the inspiration of my new shopping. The heart paper, lovely stamp and my desire to try the tutorial from Pasja Kati, which I thank her for:) And here it is what I managed to do:
Dziękuję i dobranoc:) Thank you and good night:*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz