poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Birthday cupcake

Dzisiaj mam  urodzinową karteczkę dla córki wyjątkowej dla mnie osoby. Zastanawiałam się co byłoby najlepiej na niej umieścić. Jako że uwielbiam motywy babeczkowe długo się nie zastanawiałam i wyszło coś takiego:) Mam nadzieję, że podoba się i wam i że spodoba się choć troszeczkę samej solenizantce:) Póki co "Happy birthday Marta".
Today I've got a birthday card for my special friend's daughter. I was wondering what should it be like and considering that I love muffins and cupcakes I decided for something like that:)
I hope that you like it  and I hope the birthday girl will like it at least a little bit as well. And for now "Happy birthday Marta".

3 komentarze:

  1. Beautiful work, thanks for sharing.
    Thanks for visiting the Pixie Blog and for the shout out for Pixie, good luck!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cute! What a yummy card! I love the dimension.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous cake card! Lovely! Kim

    OdpowiedzUsuń