sobota, 30 lipca 2011

I jeszcze jedna:)

Miałam zacząć wczoraj od tonacji black-red-white:) I jak najbardziej słowa dotrzymałam:) Jednak poza tym, że tak zaczęłam, tak też skończyłam:) Zachciało mi się jeszcze jednej karteczki w tym klimacie:) Tak więc poniżej ciąg dalszy wczorajszej weny:) Chyba dzisiaj pora na jakieś bardziej letnie albo już chociaż wiosenne kolory. Póki co wzorując się barwami zza okna, wszystkie prace musiałyby być szare i... szare:) Coś strasznego - 2 tygodnie deszczu bez chyba jednego dnia. Może najwyższa pora na jakąś zmianę?? Tego sobie i wam życzę:)
Karteczka dla wyjątkowej osoby:)
(this card is for someone really special)

2 komentarze:

  1. Oh wow beautiful card Joan, the colours are really striking.
    Thanks so much for entering my candy and for your lovely comment :)
    hugs Mandy xx

    OdpowiedzUsuń