piątek, 29 lipca 2011

Black, red, white:)

Dla wielu moich znajomych to żadne odkrycie Ameryki, że to moje ulubione zestawienie kolorystyczne:) Wystarczy zerknąć do mojej szafy, a w zasadzie to nie tylko:) Tak czy inaczej przyszła mi dziś ochota na karteczkę w takim  właśnie zestawieniu. Przyszła zatem pora na wykorzystanie moich ostatnich zakupów:) Wiem, że dla wielu fantastycznych osób, których blogi z zapartym tchem przeglądam, to nie byłby żaden nabytek. Mianowicie sprawiłam sobie kilka rameczek i innych prześlicznych elementów z wykrojników:) Zważając, że jestem absolutną amatorką i dopiero odkrywam możliwości świata scrapbookingu od czegoś trzeba było zacząć i jestem nimi baaaardzo podekscytowana:) Od razu zachciało mi się nimi pobawić:)Tak więc uwaga: moje pierwsze śliczne wykrojniki w roli głównej:) Najpierw jak już wspomniałam wersja black-red-white:) Enjoy:)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz